Verras jij jezelf met een Mystery Box en maak kans op 1 van de 3 Golden Tickets twv € 100,= shoptegoed.
Geen producten in je winkelmandje. |
Naron heeft als missie om jonge meiden en vrouwen met een grote cupmaat zelfvertrouwen en kracht te geven door het simpele feit van de perfect passende bh en badkleding. Als de maat en pasvorm naadloos aansluiten bij jouw lichaamsvormen, dan voelt alles heerlijk, lijk je slanker en voorkomen we of laten we pijnlijke borsten en nek-, rug- en schouderklachten verdwijnen. Wij de kennis, jij het gevoel en de looks!
Dik of dun, met of zonder kleurtje, ons maakt het niks uit als je maar een grote cupmaat hebt. De nu zo actuele term body positivity zou door ons in 1996 uitgevonden kunnen zijn. Toen we startten was dit waarvoor we wilden staan. En nog! Iedereen is mooi zoals hij of zij is. Door wat onder je kleding zit perfect te laten passen omdat we alle vormen en maten kennen, zie je er niet alleen nog beter uit maar voelt het ook zo goed van binnen dat je van buiten gaat stralen. We verkopen geen bh’s, we geven je zelfvertrouwen.
Naron vindt het super leuk en heel belangrijk dat ook meisjes en meiden die steeds jonger een grotere cup krijgen, vaak al vanaf zo’n 12/13 jaar, ermee bekend worden hoe belangrijk de perfecte bh support is. Voor nu én later! Hoe jonger je begint met een goede bh des te steviger en mooier blijven je borsten en gaat het gewicht van je grotere borsten niet aan je nek en schouders hangen. Zo krijg je geen pijnklachten en door de perfecte vorm lijken je boobies kleiner en voel je je zekerder. Vooral als je nog op school zit. We willen daarom onze missie overbrengen en op een leuke, relaxte en discrete manier helpen om te voelen wat zo’n perfect passende bh en bikini doet.
Naron wil goed vindbaar zijn zodat we onze missie breed uit kunnen dragen. Omdat lingerie en badmode er in zoveel soorten en maten is, zullen de meeste vrouwen graag naar de winkel blijven komen om samen met ons de beste bh’s, bikini’s, grote maten badpakken en andere items te kiezen. Maar online streven we ernaar dat je van ons hoort en dat we op die manier al onze professionaliteit aan je over kunnen brengen. Online bestellen kan makkelijk en snel en ophalen in de winkel of thuis passen en omruilen in de winkel kan allemaal. In de winkel zullen we ook de digitale wereld steeds meer omarmen, want we zijn een bedrijf anno nu.
Naron is zich enorm bewust dat duurzaamheid cruciaal is. Door alleen al de perfecte maten en pasvormen te vinden en zowel fysieke als mentale klachten te voorkomen en te verhelpen, dragen we bij aan lagere zorgkosten. Daarnaast kan duurzaamheid in een winkel op zoveel manieren eenvoudig worden toegepast zoals LED verlichting in plaats van halogeen, door overal het licht uit te doen en apparaten uit te schakelen in plaats van op stand-by (koffiemachine, beeldschermen, printers, etc.). Jij krijgt in principe geen geprinte kassabon omdat we die kunnen mailen, hebben we geen plastic tasjes maar een papieren verpakking en herbruikbare stoffen tasjes, scheiden we ons afval en vragen telkens opnieuw aan onze leveranciers om goederen zonder extra verpakking naar ons op te sturen. Online zullen we je op diverse momenten proberen bewust te laten shoppen als dit volgens ons duurzamer kan. En ga zo maar door. Eindelijk beginnen ook merken hier en daar gebruik te maken van duurzaam geproduceerde en gerecyclede stoffen om de CO2 en waterverbruik te reduceren.
Door onze jarenlange ervaring en bijzondere visie op wat goed passend ondergoed doet voor de vrouwelijke mind & body, worden nieuwe initiatieven ontwikkeld door vrouwen die klant bij ons waren en geloven in het nut. We kunnen en hoeven niet overal te zitten met winkels, dus hoe fijn is het als anderen door ons worden geïnspireerd. We vinden het geweldig als we dingen terug zien bij anderen waarvan we zeker weten dat het bij ons is geleerd en als voorbeeld is gebruikt.
Veel lingerie- en badkledingmerken vragen om onze expertise. Soms krijgen zij vragen van hun klanten, andere winkels dus, en willen ze dit graag bij ons checken. We worden vaak gevraagd om input te geven over trends op het gebied van fashion en fittings. Als we onze leveranciers feedback geven op pasvormen van hun producten, dan wordt dit zeker door de designafdeling tot op de bodem uitgezocht ook al zijn we de eerste wereldwijd die deze feedback geven. Dat is toch een geweldig compliment?!
We gaan altijd uit van onze eigen kracht! Het vertrouwen dat we krijgen van onze klanten, collega-winkels en leveranciers, geven we ook aan elkaar. We zijn allemaal topadviseurs die meestal uit eigen ervaring weten wat het verschil is voor en na Naron ☺. Naron bloed kruipt door ieders aderen en de passie en plezier die we allemaal hebben voor dit vak, merk je hopelijk altijd en overal. Het leven is te kort en te mooi en dat laten wij je zien en voelen. Het vertrouwen in elkaar zorgt ervoor dat Naron onderweg is naar het zijn van een zelfsturend team waarin we elkaars talenten zien en we ook zelf volledig in onze kracht komen. Dat maakt team Naron uniek en compleet en is waar we allemaal zeer trots op zijn.
De mening van onze klanten is heel belangrijk. Daarom zijn we totaal niet bang voor een kritische noot. Daarvan willen en kunnen we alleen maar leren. We vragen niet voor niks je feedback als je bij ons hebt geshopt. Comments met een kritische inborst krijgen altijd van ons een inhoudelijke reactie. Alle complimenten en leuke reacties delen we met elkaar en laat ons extra shinen!
Jolien (27) uit Antwerpen
“Ik worstel al jaren met het vinden van goede betaalbare en mooie bh’s. Iets wat voor jonge vrouw met een volle boezem niet gemakkelijk bleek. Ik heb meermaals huilend in een pashokje gestaan in de zoektocht naar een bh. Toen ik voor het eerst bij jullie langskwam was ik aangenaam verrast. Jullie bieden bh’s aan die niet afgrijselijk zijn (zelfs mooi en sexy) en waar ik er zelfs 2 van kan kopen met het budget dat ik in België kwijt ben.
Marlon (25) uit Zutphen
“Voordat ik Naron ontdekte ben ik heel het land doorgereisd op jacht naar een plek waar ik terecht kon, dit liep echter altijd uit in een teleurstelling. Bij jullie kan ik niet alleen altijd terecht, ik ga zelfs met BH’s naar huis die ik echt leuk vind!”
Leigh (26) uit omgeving Breda
“Jullie zijn de enige winkel in mijn omgeving welke BH's en bikini's verkopen in mijn cupmaat, omdat ik gewend ben aan jullie service en kwaliteit kijk ik dan ook graag op jullie site om te kijken wat het aanbod is en welke nieuwe dingen jullie binnen hebben gekregen.”
Leonie (26) uit Seroeskerke
“Ik koop graag bij jullie lingerie en badkleding. Jaren geleden was het voor mij een drama om beha's te kopen, ik heb een smalle omvang (65) en een grote cupmaat (G). Een bezoekje aan een lingeriewinkel eindigde steevast in tranen, omdat ik weinig keuze had en eindigde met een saaie beha. Na de zoveelste teleurstelling ging mijn moeder op zoek naar een winkel die gespecialiseerd is in grotere maten, met hippe modellen beha's. Toen kwamen we bij Naron terecht. Sindsdien vind ik lingerie veel leuker, en ga ik met plezier shoppen! Dit heeft heel wat gedaan voor mijn zelfvertrouwen. Hoe heerlijk is het om een winkel binnen te lopen en te weten dat je keuze hebt en goed kunt slagen, zelfs voor een bikini.
Ik vind het belangrijk dat andere vrouwen dit ook zo ervaren en dat ook de lastigere maat laagdrempelig toegankelijk is. Goede lingerie kan er echt voor zorgen dat je beter in je vel zit. Tevens hou ik wel van online shoppen, maar haak ik snel af als ik de website niet overzichtelijk vind. Ik denk dat ik wel een goede kijk heb op het prettig online shoppen.”
Tessa (22) uit Amsterdam
“Sinds kort heb ik kennis mogen maken met Naron via de Afvalrace. Wat ik fijn vond is de aandacht die er gestopt werd in zowel de BH als mijn mentale comfort. Dat in combinatie met de redelijke prijs die Naron biedt, iets dat je in Amsterdam moeilijk lijkt te vinden, ben ik fan geworden. Zelfs zo'n fan dat ik graag vanuit Amsterdam terug ga naar Breda om een nieuwe BH te kopen nu ik flink wat ben afgevallen.“