Verras jij jezelf met een Mystery Box en maak kans op 1 van de 3 Golden Tickets twv € 100,= shoptegoed.
Geen producten in je winkelmandje. |
Naron verzendt alle bestellingen via PostNL.
Verzendwijze
Onze producten worden super gezellig ingepakt en bij je bezorgd alsof je een cadeautje thuis gestuurd krijgt. De producten gaan in een doosje of worden als brievenbuspakket verstuurd:
Trackingnummer
Alle poststukken krijgen een trackingnummer waarmee het online gevolgd kan worden op de website van PostNL. Je ontvangt automatisch een email hoe jouw bestelling door ons is verstuurd met daarin de gegevens om jouw zending te volgen. Deze email wordt verstuurd zodra jouw pakketje door ons bij de post is aangeboden.
Verzendkosten
De tarieven die wij in rekening brengen voor verzendkosten zijn:
Aflevermoment
Een poststuk zal in Nederland binnen 1 tot 2 werkdagen nadat het is aangeboden aan PostNL worden bezorgd. Dit gebeurt van maandag t/m zaterdag tussen 9 en 21 uur. Let erop dat als wij het als brievenbuspost versturen, dit door de pakketservice van PostNL wordt verwerkt en dus niet met de reguliere brievenpost. De aflevertijden kunnen daardoor anders zijn dan je bent gewend.
Je hebt via de website van PostNL altijd de mogelijkheid om een ander aflevermoment of zelfs nog een ander afleveradres te kiezen. Dit kan zodra je de email met trackingnummer hebt ontvangen. Volg hiervoor de aanwijzingen op de website van PostNL. Als ons pakje niet kon worden afgeleverd, dan zal ook dit gecommuniceerd worden via PostNL door middel van een briefje in de brievenbus en/of op hun website.
Aansprakelijkheid
Naron is aansprakelijk voor correcte verzending en aflevering gebaseerd op de door de klant, aan haar verstrekte gegevens. Op het moment dat onze partner PostNL het pakketje van ons ontvangt tot het moment waarop zij het aflevert, is er een gezamenlijke aansprakelijkheid. Naron blijft altijd het aanspreekpunt en zal PostNL, indien nodig, aansporen om een correcte en zo spoedig mogelijke bezorging te realiseren.