Verras jij jezelf met een Mystery Box en maak kans op 1 van de 3 Golden Tickets twv € 100,= shoptegoed.
Geen producten in je winkelmandje. |
19/12/2021 17:00
Wow! Dat was schrikken. Totaal onverwacht kwam gisteren het nieuws over een harde lockdown t/m 14 januari 2022 waarbij ook wij onze winkeldeur weer moeten sluiten. We zijn er echt van ondersteboven met z'n allen. Maar we moeten door... VOOR JOU!
Bellen en mailen
Aanstaande dinsdag komen we als team bijelkaar om de situatie te bespreken en hoe we het nu weer gaan aanvliegen met z'n allen. We zullen sowieso elke dag aanwezig zijn in Naron Breda voor al je vragen en om alle online bestelling te verwerken. Je kunt ons van dinsdag t/m zaterdag vanaf 10 uur bellen en mailen. Tot hoe laat besluiten we dinsdag. Op zondag zullen we de komende tijd niet open zijn.
Virtuele paskamer, telefonisch shopadvies en bestelling take-away
Verder kun je jouw persoonlijke meeting met ons team regelen via de roze afspraakknop rechts onderin op Naron.nl.
Kortom, helpen we elkaar de winter door??? :)
Zodra er meer nieuws is updaten we je weer via deze pagina. Keep cool en blijf gezond. xxx
18/12/2021
05/11/2021 | 16:49
Is dit onze laatste corona update!?!
Dat was de titel van onze corona update pagina de afgelopen september. Helaas is het antwoord nee en zijn er dinsdag 2 november nieuwe (oude) maatregelen bij gekomen. Deze hanteren wij direct in Naron Breda. We zetten ze voor je op een rijtje.
P.S. Hou onze corona update pagina in de gaten voor verdere updates en veranderingen.
25/09/2021 | 13:00
Laatste regels verdwijnen
Sharon en ik gaan altijd in september op vakantie, als iedereen van ons team is geweest. Ook dit jaar besloten we nog niet naar de zon te vliegen. We bleven 3 weken in eigen land en hebben ontzettend genoten. 3 Weken achter elkaar gingen we van maandag tot en met donderdag naar een andere stad. Waren dan weer even heerlijk een paar dagen thuis om lekker ieder in ons eigen bedje te slapen, met onze katten te kroelen en even een wasje te draaien.
Overal waar we kwamen herkenden we de corona situaties die wij ook zelf in onze winkel en in de webshop meemaken. We verbazen ons er al heel lang over dat in plaats van saamhorigheid, veel mensen toch juist minder begrip voor de ander lijken te hebben.
De gevolgen van de pandemie zijn waarschijnlijk nog lang niet uit ons leven en uit het bedrijfsleven…
Apeldoorn | Ongeduldige klanten
Sharon en ik doen al langere tijd aan intervaldiëten oftewel intermittent fasting. We boekten ons hotel dus zonder ontbijt. We konden daardoor heerlijk op ons gemakje wakker worden, aankleden en lekker richting de stad om daar een goed terras uit te kiezen. We troffen het enorm met het weer…
We genoten gezellig van onze lunch in een leuke tent waar het volle bak was en er slechts 2 meiden zich een slag in de rondte werkten. Met z'n tweeën ontvingen ze de mensen, vertelden over de werkwijze, lieten iedereen hun handen ontsmetten, wezen zen naar de tafels en namen de bestellingen op en serveerden alles uit. Poeh hee, dat is aanpoten! Waarvan wij volledig van onze stoel vielen was dat er op enig moment mensen weg gingen. En niet omdat ze klaar waren met eten. Wij kregen net weer iets lekkers voorgeschoteld toen de serveerster even naar haar collega seinde dat er net een tafeltje vrij ging komen en dat die mensen dus niet weg hoefden te gaan. Haar collega antwoordde: “Dat heb ik tegen ze gezegd, dat we dat tafeltje alleen nog even voor ze schoon wilden maken, maar daar wilden ze absoluut niet op wachten!"
Sharon en ik keken elkaar aan: "Huh, je ziet toch dat die meiden ontzettend hun best doen? En wie wil er nu aan een vies tafeltje zitten?" Snap jij het nog? Wij niet, maar dit soort situaties herkennen we enorm van onze eigen winkel. Onze team worden ook dagelijks geconfronteerd met onbegrip van bezoekers. Meestal mensen die ons concept nog niet kennen. Alleen met zo'n kort lontje geef je jezelf toch niet de kans om leuke nieuwe plekken te ontdekken? We werken in Naron Breda sinds corona op afspraak en willen dit ook blijven doen. Uiteindelijk kunnen we hierdoor met minder mensen meer klanten ontvangen. We verwelkomen iedereen met de vraag of je misschien een pas sessie hebt afgesproken. Niet iedereen is er namelijk nog mee bekend en als er plaats is ben je van harte welkom, ook zonder afspraak. Het gebeurt echt vaak dat bij het stellen van alleen nog maar deze vraag, mensen ons stomverbaasd en gepikeerd aankijken en direct rechtsomkeert maken. Ons op onze beurt verbluft achter latend… Hoezo?! Hoe fijn is het als we alle tijd en ruimte voor je hebben om samen die perfecte grote cupmaten BH te vinden. Is dat geen uitdaging genoeg…
Middelburg | Reserveren door minder personeel
We verbleven in een geweldig hotel van de meest bekende hotel keten uit Nederland. Je weet wel, die met die vogel. Super hotels zijn dat tegenwoordig en ook hier ontdekten we de gevolgen die de corona crisis heeft achtergelaten.
Het personeelstekort was overduidelijk. Iedereen liep de benen onder het lijf vandaan. En toch was iedereen super aardig en deed zijn uiterste best om alles zo goed mogelijk te laten verlopen. Je wilt natuurlijk dat je gasten zo weinig mogelijk last hebben. Net als wij jouw bezoek bij ons altijd onvergetelijk willen laten zijn, wil een hotel dat voor haar gasten. In de bar en het restaurant spraken we obers en serveersters en hoorden dat zij nog maar 4 vaste medewerkers over hebben gehouden in hun team na de lockdown. Overal is het personeelstekort groot en zelfs bij dit soort grote bedrijven.
Op een van de avonden dat wij in het restaurant aten waren 5 mensen vanuit verschillende hotels “ingevlogen “om bij te springen. Een volgeboekt hotel waarbij ruim 150 mensen in shifts hun diner 's avonds willen gebruiken, ga je het met 4 vaste mensen echt niet redden. En ook niet met de oproepkrachten. Voor hun fijn dat ze de hulptroepen uit hotels van dezelfde keten kunnen halen, maar sta je er wel eens bij stil hoe wij als relatief kleine ondernemers dit op moeten lossen? En dan nog specifieker met ons specialisme op het gebied van grote maten lingerie? We konden die avond pas om 20.30 uur aan tafel omdat we nog niet hadden gereserveerd. We weten er alles van om met minder mensen eigenlijk meer werk te moeten doen, want alle extra regels geven extra werk. Daarom blijven we op afspraak werken en laten we je zien met dit soort voorbeelden waarom.
Amsterdam | Minder en duurdere spullen in de winkels
Natuurlijk gingen we ook zelf lekker shoppen tijdens de vakantie. En weer herkenden we de 'nieuwe' situaties. Veel producten die heel moeilijk leverbaar zijn op dit moment en tijdelijk uitverkocht. Zo kwam ik hele mooie nieuwe handdoeken tegen en wilde er graag een stelletje kopen maar er waren er nog maar een paar in de winkel op voorraad. Normaal gesproken eenvoudig te bestellen voor de winkelier en snel leverbaar. Maar nu niet…
Levertijden van 4 tot 6 weken zijn heel normaal. Tekorten aan grondstoffen en mensen en minder producties in het de afgelopen 1½ jaar vanwege alle onzekerheid. Dat geldt overal in elke stad en elke branche, ook bij ons. Daarnaast zijn er vertragingen door opnieuw personeelstekort in de hele keten zoals dat heet: in de fabrieken, in het transport, in de magazijnen van de groothandels en in de winkels zelf om het uitgepakt te krijgen. We herkenden wederom de moeilijkheden bij alle andere winkels.
Tenslotte zie je toch nu ook al dat de prijzen echt hoger worden. De grondstoffen zijn allemaal zoveel duurder geworden door de schaarste dat niemand daar onderuit komt. Wij krijgen ook al geluiden te horen van onze leveranciers dat er echt prijsverhogingen aan zitten te komen. Vooral door de hoge transportkosten.
Oplossingen
Ondernemers zijn geen ondernemers als ze dan niet weer met creatieve oplossingen komen. Als het goed is ken jij ons al even en weet je dat wij niet voor 1 gat te vangen zijn.
Voor jouw ontvangst in Naron Breda zijn we momenteel naar een hele gave creatieve oplossing aan het kijken. Iets wat echt in deze tijd van automatiseren past. Vooral ik, Nathalie, ben dol op alles wat slim werkt en processen efficiënter kan maken. Houd dit maar in de gaten als je nieuwsgierig bent…
Tenslotte laten we iedereen zelf beslissen of je nog wat afstand wilt bewaren en of we je al in de paskamer kunnen helpen of nog even op afstand mee blijven kijken. Als jij of wij een mondkapje willen dragen, doe vooral waar je je goed bij voelt. We vragen dat ook van ons te respecteren. Vindt je het fysiek shoppen nog steeds een uitdaging, maak dan gebruik van onze nieuwe manieren van winkelen met virtuele pas sessies of telefonische advies gesprekken. Alles is mogelijk! Maak hiervoor direct en simpel een afspraak via de roze knop rechts onderin.
Corona was niet leuk maar heeft toch ook weer veel goeds en nieuws gebracht. Ook in onze lingeriewinkel en in onze online shop voor grote maten BH's en bikini‘s. Ons motto: KEEP COOL, kijk niet naar wat was maar naar wat mogelijk is. Voor alles is een oplossing!
20/04/2021 | 10:00
Vanaf woensdag 28 april mogen de winkels weer open zonder dat je 4 uur van tevoren je afspraak gemaakt moet hebben. Dat is heel fijn want zo kunnen alle gaatjes in onze agenda last minute ook nog worden gevuld.
Reserveer je plek, want er mogen maar 6 mensen binnen
In onze laatste blog lees je alles over het op afspraak werken. Wij zijn er ontzettend blij mee ne we hebben gemerkt dat ook bijna alle klante het heel fijn vinden winkelen: alle rust en aandacht helemaal voor jou!
Wij zullen daarom na corona op afspraak blijven werken! Boek daarom je bezoek altijd via de roze knop rechts onderin. Zo weet je zeker, vooral nu er nog maar 6 mensen tegelijk binnen mogen en ook later als deze beperking eraf mag, dat één van onze experts tijd voor je heeft én er een paskamer vrij is.
Je bent natuurlijk van harte welkom om zonder afspraak langs te komen, maar nu de ruimte nog minimaal is, bestaat de kans dat je niet direct terecht kunt. Dan moet je later terugkomen of in het slechtste geval zelfs op een andere dag. Be smart... ☺
24/02/2021 | 13:00
Eindelijk weer goed nieuws na de persco van gisteren. Vanaf volgende week mogen we je op afspraak weer helpen in Naron Breda! Jullie zijn zelfs zo enthousiast, dat we al tientallen berichtjes en telefoontjes kregen met de vraag waarom er nog geen afspraak gemaakt kon worden. Maar lieve mensen, er zijn allerlei beperkingen en dus moesten we wel weer even goed uitzoeken hoe we die allemaal in onze afspraakplanner konden verwerken… ☺
Plan je moment
Rechts onderaan zie je op www.naron.nl altijd onze afspraaknop. Als je die niet ziet moet je waarschijnlijk onze cookie melding nog wegklikken. Je kunt bij ons 4 verschillende afspraken boeken tijdens onze openingstijden. Tot aan de volgende persco is dit nog van dinsdag t/m zaterdag.
Je ziet het, er is echt veel mogelijk ook binnen alle maatregelen én vooral veilig voor jou en team Naron! De afspraken moeten wel altijd 4 uur van tevoren worden gepland
Zien of spreken we elkaar snel? Kop op en borst vooruit en bedenk dat elke nieuwe dag dichterbij het einde van deze corona shit is…
03/02/2021 | 11:32
Yes! We kunnen weer wat positief nieuws met je delen, afhalen mag weer! Het lijkt misschien een kleine aanpassing maar toch scheelt het veel voor ons en voor jou als klant. Je hoeft bij het afhalen geen bezorgkosten te betalen en wij ook niet, winwin dus. We zijn super blij met alle bestellingen die jullie doen en vragen je als je uit Breda of uit de buurt komt om het gezellig op te komen halen. Zo heb je je bestelling nog sneller ook ;)
Voor het afhalen moet je bestelling afgerekend en besteld zijn via Naron.nl en moet je een takeaway afspraak maken via onze afspraak planner. Zo kunnen we samen de drukte voorkomen...
Hulp nodig met het afspraak maken? Bekijk onze instructievideo...
18/01/2021 | 16:15
Nu bijna alles digitaal gaat, is er meer last van phishing mails. Er gaan nep mails rond van vervoerders van verschillende pakketdiensten over pakketjes die niet thuisbezorgd kunnen worden of waar nog voor betaald zou moeten worden. Dit is phishing! Ga hier niet op in, veel webshops hebben hier op het moment helaas mee te maken dus we noemen een paar punten waar jij als klant bij ons op kan letten.
Twijfel je? dan kan je ons altijd bellen of mailen
15/01/2021 | 13:47
Ben jij er al aan gewend? Het dragen van een mondkapje. waarschijnlijk heb je al wel een hele voorraad in de kast liggen om te matchen met je outfits. Een gezichtsmasker heb je nou eenmaal nodig maar het geeft je ook de mogelijkheid om jouw outfit nog beter af te maken met een toffe accessoire! En wat is deze tof, vind je niet? Een leuke kleur of print heb je misschien al in je kast liggen maar een stijlvol mondkapje zoals deze vind je niet snel. Maak met dit mondmasker outfit of lingeriesetje ;) helemaal af. Het masker heeft elastische bandjes en bij de neus een ijzertje waardoor je hem goed op je gezicht kan laten aansluiten. De binnenste en middelste laag zijn van een antibacteriele stof en in het masker zit zelfs ook een PM 2.5 filter. Super sexy en veilig dus! Waar ga jij dit masker mee combineren?
14/01/2021 | 13:35
We ondervinden helaas toch vertraging door Brexit. Bij onze merken uit het VK staan veel zendingen vast bij de douane. We weten niet wanneer we het gaan ontvangen en niemand kan er iets over zeggen. Ook moet met de lockdown in Engeland een groot deel thuis werken en is er minimale bezetting in de magazijnen. Hierdoor liggen sommige productielijnen weer stil. Even geduld dus
08/01/2021 | 13:35
Maak jij ook meer wandelingen om in deze lockdown toch een beetje frisse lucht en beweging te krijgen? Misschien valt het je nu nog meer op hoe mooi Breda is. Als je bijvoorbeeld de historische kilometer loopt, kijk dan vooral omhoog naar al die prachtige gevels. Maar vergeet niet om ook al die te gekke winkels te bekijken die Breda rijk is en waar je hopelijk snel weer terecht kunt voor de leukste aankopen.
Om je wandeling nog wat interessanter te maken hebben wij onze etalage aangepast en lockdown proof gemaakt. Zo kun je onze collectie alsnog live zien in plaats van alleen via Naron.nl. We hebben extra mannequins neergezet en deze hebben we onze beste en mooiste lingerie en badkleding aangegeven. Op elke paspop zit bij het setje dat ze aan heeft een QR-code die direct linkt naar deze serie. Super handig om het meteen te shoppen! Lees er alles over in onze nieuwsbrief van 8 januari jl…
07/01/21 |15:45
...Veel garages en fietsenstallingen tijdens lockdown gesloten zijn? Dit om vandalisme te voorkomen. Welke wel open zijn...
03/01/2021 | 10:00 Belangrijke waarschuwing!!
Omdat er zoveel online wordt besteld, zijn ook criminelen zeer actief. Er zijn veel Phishing e-mails in omloop van DHL, DPD, UPS, PostNL etc. In deze berichten wordt gezegd dat het pakje niet kon worden afgeleverd of je moet soms zelfs betalen voordat ze het af zouden kunnen leveren. Trap er niet in!!
Het werkt bij ons zoals het altijd werkt en we zetten het hier voor de zekerheid nog een keer op een rij:
Geef dus nooit persoonlijke gegevens aan een vervoerder en betaal al helemaal nooit iets. Je hebt toen je via Naron.nl bestelde al aan ons betaald en eventuele verzendkosten zitten daarbij inbegrepen.
Neem als je twijfelt direct contact met ons op. En dit geldt natuurlijk ook als je bij een andere webshop besteld. Wees dus alsjeblieft alert. Het online shoppen moet een feestje zijn en geen grote teleurstelling. Daarvoor waarschuwen we je graag.
21/12/20 |17:30
Zojuist bereikte ons het bericht dat PostNL het aantal pakketten dat we dagelijks mogen aanbieden gaat maximeren. Dit gaat per direct in, omdat ze op dit moment hun maximale capaciteit hebben bereikt. Ze kunnen niet meer dan de huidige 1.7 miljoen pakketten per dag aan. Wat dit concreet voor ons zal gaan betekenen weten we op dit moment niet, maar we vragen jouw geduld. Het kan dus zijn dat je pakketje hierdoor vertraging oploopt in de levering vanuit ons.
Door de drukte bij alle vervoerders kan hierdoor al vertraging ontstaan in de leveringen aan ons vanuit onze leveranciers. De volledige lockdown van Engeland alsmede de onduidelijkheid rondom Brexit, helpen allemaal niet mee. Veel van onze merken komen uit de UK. Alle vervoerders kampen uiteraard met hetzelfde probleem en hierop kunnen we helaas geen invloed uitoefenen.
Als team hadden we vorige week direct al het idee opgepakt, toen de winkel dicht moest, om zoveel mogelijk in Breda zelf de pakketjes bij je thuis te brengen. Je kunt dus iemand van ons aan de deur verwachten in plaats van de postbode. ;) Hiermee doen wij aan onze kant meteen ons best om de druk bij PostNL te verlichten.
Wij hebben een retourtermijn van 90 dagen. PostNL vraagt iedereen om zo weinig mogelijk pakketjes terug te sturen tot 7 januari a.s. Voor onze retourtermijn is dat sowieso geen probleem en liefst willen we je vragen om het terug te brengen naar Naron Breda als we straks weer open zijn. Dan kunnen we je meteen helpen om wel het juiste product te vinden. Tevens bespaart het je de retourkosten en is het beter voor het milieu om niet alles heen en weer te blijven sturen.
19/12/20 | 13:10
We zijn tijdens openingstijden gewoon bereikbaar. Je kunt een telefonisch adviesgesprek plannen via de roze afspraakknop rechts onderaan op Naron.nl. Dit kan super handig zijn als je wilt gaan bestellen. We vertellen je alles over hoe het bij ons werkt, waar je wat kunt vinden, dat je Naronnies spaart en hoe je ze kunt inwisselen en geven antwoord op al je vragen over het oerwoud van mooie grote maten BH’s en bikini’s. Wat je maar wilt weten voordat je online gaat shoppen, kun je aan ons vragen. Zelfs welke maat je het beste kunt kiezen.
We namen deze week zo’n gesprek voor je op. In dit filmpje zie je hoe zo’n telefonisch adviesgesprek kan gaan…
18/12/20 | 17:00
Vandaag is onze laatste reguliere nieuwsbrief van het jaar eruit gegaan. Natuurlijk over hoe we het voor jullie doen tijdens de lockdown. Helpen we elkaar hier doorheen? We hopen het echt! Deze laatste De Week van Naron lees je helemaal bij NIEUWS…
16/12/20 | 20.50
Eigenlijk was vandaag natuurlijk al de 2e dag van de lockdown. Maar gisteren was één en al hectiek en geregel. Toen waren we nog samen als team, op veilige afstand uiteraard, maar vandaag was het stil. Heel stil in de winkel…
16/12/20 | 10:00
Wat een gedoe meteen vandaag van allerlei grote winkels die via slinkse wegen proberen toch open te blijven. We snappen het als ondernemers heel goed. Dat je probeert te redden wat er te redden valt. Dat proberen we zelf ook. Maar de winkelketens gaan hiermee toch voorbij aan wat de bedoeling van de lockdown is, geen traffic. Extra zuur is het dan dat wij als kleine speler van de burgemeester via een Facebook live stream op dinsdagavond al te verstaan kregen, dat we niet eens een afhaalloket mogen hebben.
Ons super plan voor de Bestelling take away optie, moesten we helaas alweer laten gaan. Misschien, omdat we het echt goed kunnen reguleren, komt er nog een variant. Natuurlijk lees je dit direct in deze corona update.
15/12/20 | 11:00
Al vóór de toespraak van Rutte gisteravond was het duidelijk dat we dicht zouden moeten vanaf vandaag. In onze groepsapp hadden we toen al afgesproken om vandaag om 11 uur bij elkaar te komen. Even samen zijn en ons verdriet delen. Maar daarna vooral de koppen bij elkaar om te brainstormen over hoe nu verder en hoe we ook dit varkentje hopelijk samen kunnen wassen.
Unaniem werd besloten dat iedereen keihard haar steentje gaat bijdragen om onze nieuwe website helemaal tiptop te krijgen. Misschien heb je het nog niet gemerkt, maar wij vinden zelf dat er nog heel wat te verbeteren valt. En zeker nu de webshop ons enige verkoopkanaal is.
Omdat in team Naron niet iedereen de mogelijkheid heeft om thuis te werken, is er een schema gemaakt waardoor er iedere dag 2 personen aanwezig zijn om de te leveren goederen in ontvangst te nemen en om de klantenbestellingen te verwerken en te versturen. Ook hadden we meteen het strakke plan voor een bestelling take away. Dit regelen we op afspraak zodat om de 10 minuten iemand haar bestelling kan ophalen. De 1e tijdstippen werden ’s middag meteen geboekt via Naron.nl. Dit is veilig en we hebben een balie ingericht bij de voordeur zodat je niet de winkel in hoeft. De bestelling kun je vooraf betalen door in te loggen op Mijn Naron.
Om verzendkosten voor onszelf te besparen, normaal zouden veel klanten gewoon hun bestelling ophalen in de winkel, én om milieuvriendelijk te blijven werken, vond iedereen het een goed plan om in haar buurt de pakketjes bij de klanten af te gaan leveren. Hoe grappig en tof om in en met zo’n team te werken! We hopen dat jullie ons blijven supporten door massaal online te gaan bestellen. En wie weet staat er binnenkort iemand van ons aan je deur…
Je kunt ons op alle mogelijke manieren blijven bereiken zodat we je gewoon kunnen blijven helpen met onze tips en adviezen over de perfecte BH.
1) Telefonisch of eventueel via een 20 minuten telefonisch adviesgesprek die je kunt plannen via de afspraakknop op de website. Dan kijken we met je mee op de website naar je wensen en denken we mee over de mogelijkheden, maten en pasvormen. Daarnaast kunnen we je meteen alle tools die er op Naron.nl zijn vertellen.
2) Via email op [email protected] of met ons contactformulier.
3) Meekijken kunnen we ook als je een virtuele passessie boekt. Als je hebt besteld en je spullen in huis hebt, kan het zijn dat je toch even de blik van een expert kunt gebruiken. Bandjes stellen, bepalen of de omvang goed zit en of het model voor jou geschikt is doen op deze manier.
Kortom, we doen er alles aan om met je in contact te blijven ook nu jij niet naar ons toe kunt komen. We komen gewoon naar jou. Tot snel!
14/12/20 | 17:35
Spijtig genoeg is het dan toch zover gekomen dat ook wij de winkel dicht moeten doen. Vanavond zullen we van Rutte er alles over horen. Rampzalig zo vlak voor de kerstvakantie en dit zal waarschijnlijk duren tot 19 januari 2021. Iedereen die tussen kerst en nieuwjaar ons ieder jaar een gezellig bezoek brengt moet dit fysiek een jaartje overslaan. Of toch niet? Naron.nl blijft bereikbaar, we versturen alles en we openen een bestellingen take away.
Morgen om 11 uur hebben we een overleg met het hele team en gaan we kijken hoe we toch met je in contact kunnen blijven. Blijf je ons steunen door online te bestellen? We zullen het heel hard nodig hebben en wij gaan er alles aan doen om jou te blijven helpen aan die perfecte BH. Want ook al werk je thuis, het is niet gezond voor je boobs om ze te laten hangen! ;) Lees erover in onze blogs…
Je kunt je bestelling die is binnen gekomen bij Naron Breda ophalen. Veilig uiteraard en daarom plannen we elke 10 minuten een ophaalmoment. Boek die nu en we zorgen dat je bij de voordeur je bestelling mee krijgt en alsnog snel in huis hebt.
Omdat we (nog) geen mobiele PIN hebben, vragen we om je bestelde producten alvast te betalen. Dit kan door in te loggen op
Mijn Naron. Bekijk de juiste order en klik op de roze betaalknop. Super bedankt voor je medewerking.
Ook je kerstcadeaus zoals een Naron Kado Kaart, de prachtige Boobilicious Boob Oil of gewoon een mooi setje of leuke bikini, kun je op deze manier online kopen en afhalen bij de voordeur. Over onze cadeautips schreven we recent nog de blog: Vind de mooiste cadeaus voor haar over.
Stay safe en samen blijven we sterk! xx
15/10/2020 | 16:35
Toch weer angstaanjagende stilte in onze mooie Veemarktstraat in Breda. Gelukkig kun je bij ons absoluut veilig winkelen zoals je hieronder kunt lezen. Wij hebben overdag dan ook gewoon lekker gewerkt. Dank jullie wel daarvoor.
14/10/2020 | 17:30 uur
Niks! Als je al in de winkel bent geweest weet je een beetje hoe het bij ons gaat. Ons coronabeleid is heel deze gekke periode niet veranderd, we zetten de spelregels nog even op een rij voor je:
Wil je zeker zijn dat je meteen kan passen wanneer je bij ons in de winkel langskomt? Boek dan via onze website een passessie, op deze manier hebben we meteen een paskamer voor je vrij en kan je direct geholpen worden, ideaal toch? Je kan ook altijd gewoon binnen blijven wippen, Als het wat drukker is, kan het zijn dat je dan even moet wachten. Vandaar dat het plannen van je bezoek een echte aanrader is.
Je kan uiteraard via onze website je bestelling plaatsen. Wil je toch even onze mening? Dat is geen probleem! Je kan namelijk via de website ook een afspraak maken voor een virtuele passessie. Op deze manier kunnen wij via de webcam met jou meekijken naar je bestelling en beoordelen hoe deze zit, dan ben je zeker en scheelt dit een hoop op en neer sturen! Fijn toch voor jezelf én het milieu? Gewoon vanuit huis.
We hebben nog een video over hoe het bij ons in de winkel gaat met onze corona protocollen! Je hoeft nu alleen je handen niet meer te wassen omdat we een super fijn desinfectie apparaat hebben aangeschaft.
02/10/2020 | 15:23
Degene die in de afgelopen maanden bij ons in de winkel zijn geweest, weten al een beetje hoe wij alles doen: we houden ons netjes aan de 1,5 meter afstand en zorgen dat de pashokjes en alles daar omheen goed schoon blijven.
De afgelopen maanden is dit altijd heel goed verlopen bij ons in de winkel en dit willen we daarom gewoon zo houden! Wanneer jij als klant besluit een mondkapje op te doen is dit alleen maar goed maar we verplichten het niet en als jij graag wil dat wij een mondkapje op doen, doen we dit ook met alle plezier! Laten we vooral zorgen dat we ons gewoon netjes aan de afstand blijven houden zoals we altijd hebben gedaan!
Stay safe
23/09/2020 | 14:43
Als je de afgelopen tijd bij ons in de winkel bent geweest weet je dat wij je altijd even vragen om je handen te wassen. Hiervoor moest je naar het toilet achter in de winkel. Niet heel handig om elke keer op en neer te moeten lopen natuurlijk. Na even zoeken hebben we een heel fijn desinfectie apparaat aangeschaft, hier zijn we heel blij mee! Kom je 'm snel even uitproberen?